کاردستی های دوست داشتنی سه بعدی برای بچه ها

کار با این کاردستی­ها برای بچه ­ها بسیار عالی است، حتی اگر قبلاً کاردستی نکرده باشند. همه این پروژه ­ها برای بچه ها آسان هستند و حتی بین آن­ها گزینه هایی برای کودکان نوپا و پیش دبستانی نیز وجود دارد.

فارغ از سطح مهارت یا سن بچه ­ها، می­توانید در این لیست چیزهایی را پیدا کنید که به راحتی بتوانند آن را بسازند. حتی ممکن است بزرگسالان دوست داشته باشند بعضی از آن­ها را امتحان کنند!

کاردستی­ های سه بعدی یک سرگرمی عالی برای همه بچه ­ها است. این کاردستی های کاغذی برای بچه ها به چیزی بیشتر از کاغذ، چسب و قیچی نیاز ندارد. کودکان در هر سنی می­توانند این کاردستی های کاغذی آسان را درست کنند. اگر برای برش یا چسباندن به کمی کمک نیاز دارند، می‌توانید وارد عمل شوید، در غیر این صورت، آنها می‌توانند بیشتر این کاردستی‌های زیبای کاغذی را خودشان تکمیل کنند. درست کردن این کاردستی­ها مهارت‌های حرکتی ظریف آن‌ها را بهبود می‌بخشد و خلاقیت آن­ها را پرورش می­دهد

آشنایی با مجموعه ها

1-میوه ها

درجه سختی: آسان

 گروه سنی: پنج سال به بالا

آسان­ترین کاردستی سه بعدی موجود است که کودکان پیش­دبستانی و مهدکودکی می­توانند آن را به آسانی درست کنند. شکل نهایی آن یک برش از میوه است که در طرح های مختلف مثل انار، کیوی، هندوانه، پرتقال و غیره موجود است.

2- حیوانات وحش

درجه سختی: آسان

گروه سنی: پنج سال به بالا

این مجموعه نیز شامل طرح های ساده مناسب کودکان پیش ­دبستانی و مهدکودکی است.  در هر برگ آن فیگور یک حیوان به همراه یک درخت سه بعدی است.

animals

3– خانه ها

درجه سختی: متوسط

گروه سنی: شش سال به بالا

این مجموعه شامل طرح های متنوعی از خانه ها است. برای کودکان ساخت این خانه ها بسیار لذت بخش است و تبدیل به یک اسباب بازی زیبا و ماندگار برای کودکان می شود.

4- ماشین ها

درجه سختی: آسان

گروه سنی: پنج سال به بالا

این مجموعه شامل ماشین های مختلفی مانند آمبولانس، سواری، ماشین پلیس، ماشین حمل نوشیدنی و … است. ساخت این ماشین ها بسیار آسان است.

cars

5- فیگور ابرقهرمانان

درجه سختی:سخت

گروه سنی: هفت سال به بالا

این مجموعه شامل فیگورهایی از ابرقهرمانان مشهور و محبوب بچه هاست. این فیگورها چند تکه هستند و قسمت­های مختلف آن مثل سر، بدن، دست­ها و پاها باید جداگانه درست شده وسپس به یکدیگر چسبانده شوند و در نهایت یک کاردستی و اسباب بازی زیبا ساخته می­شود.